ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
- Γονική Κατηγορία: ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
- Εκτύπωση , Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
Βασικό μέλημα της εταιρείας είναι η ικανοποίηση των αναγκών και προσδοκιών των πελατών της και η παροχή σε αυτούς υπηρεσιών υψηλής ποιότητας. Η εταιρεία έχει συνειδητοποιήσει ότι προκειμένου να εκπληρώσει τους στόχους της με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και να μπορέσει να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της αγοράς πρέπει να υλοποιεί τις εργασίες της μέσα σε ένα συγκεκριμένο πλαίσιο που καθορίζεται από τις προδιαγραφές της ποιότητας. Έτσι η εταιρεία έχει εναρμονιστεί με την πολιτική ποιότητας την οποία ανασκοπεί συστηματικά μαζί με την υλοποίηση και την αποτελεσματικότητα του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας που εφαρμόζει, η οποία σκιαγραφείται από τα ακόλουθα σημεία:
- Διαρκής βελτίωση
- Χρήση σύγχρονων τεχνολογικών μεθόδων για τη διάθεση των υπηρεσιών της
- Στενή παρακολούθηση της αγοράς και των εξελίξεων και αναγκών της
- Παρακολούθηση της ικανοποίησης των πελατών της και άμεση ανταπόκριση στα αιτήματα και ερωτήματά τους
- Τήρηση των συμφωνηθέντων με τους πελάτες της
- Καθορισμός προδιαγραφών ποιότητας για τους Προμηθευτές της
- Άμεσος εντοπισμός των Μη Συμμορφώσεων και παραπόνων και δρομολόγηση διορθωτικών και προληπτικών ενεργειών
- Παροχή απαραίτητων μέσων και γνώσεων σε όλο το προσωπικό της
- Καλλιέργεια πνεύματος συνεργασίας σε όλο το προσωπικό της εταιρείας
- Παρακολούθηση και τήρηση των νομοθετικών και κανονιστικών απαιτήσεων.