Μελέτη AGROMOTION: ΟΔΗΓΟΣ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΟΠΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Ο Οδηγός Προώθησης Τοπικών Προϊόντων επικεντρώνεται στα πλέον χαρακτηριστικά προϊόντα της περιοχής παρέμβασης (Δήμοι Καλαβρύτων & Αιγιάλειας).
Στόχος του οδηγού είναι η υποστήριξη των μεμονωμένων παραγωγών και των τοπικών επιχειρήσεων στην προσπάθειά τους για είσοδο σε νέες αγορές ή/και για ενίσχυση της παρουσίας τους σε αγορές όπου ήδη δραστηριοποιούνται. Το παρόν αποτελεί ένα δυναμικό εργαλείο που μπορεί να εξειδικευτεί στις ειδικές ανάγκες κάθε παραγωγικής μονάδας. Περιλαμβάνονται:
· εισαγωγή σε βασικές έννοιες και λειτουργίες του μάρκετινγκ,
· διερεύνηση των αγορών-στόχου που παρέχουν δυνατότητες εισόδου των τοπικών προϊόντων,
· παρουσίαση μεθόδων προώθησης των τοπικών προϊόντων,
· αναλυτική παρουσίαση των διαδικασιών υλοποίησης εξαγωγών βήμα-βήμα.
· Επιπλέον, σε παράρτημα του οδηγού περιλαμβάνονται χρήσιμοι πίνακες με στοιχεία εγχώριων και διεθνών φορέων που μπορούν να υποστηρίξουν και να διευκολύνουν του παραγωγούς/επιχειρηματίες στη διαδικασία των εξαγωγών.